تی تی و دغدغه هایش

دغدغه ام « چه گفتن » نیست « چطور گفتن » است

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

گاهی مشکل خودِ ما هستیم



هر بار به عکس هایم نگاه میکردم از یک چیزی مطمئن بودم و آن اینکه این روزها هیچ از مانتوهایم راضی نیستم ! اصلا این تیپ موردعلاقه ی من نیست و در هیچ کدامشان احساس خوبی ندارم !
طبیعتا به دنبال عامل و علتش گشتم .. فکر کردم یا دلیلش این است که برای خرید کردن وقت نمی گذارم یا بخاطر این که اینجا اصلا لباس های خوبی پیدا نمی شود..تنوع فوق العاده کم است !
بعدتر که فکر کردم دیدم من هیچوقت زمان زیادی صرف خریدهایم نکرده ام و هیچ وقت هم نشده برای خرید لباس از استان خارج شده باشم .. پس دلیل این عدم رضایت چیزی جز این دو باید باشد!
امروز داشتم یکی از عکس های دو سال پیش را نگاه می کردم .. اوپس !! من توی عکس های جدید در مقایسه با قبل کمی تپل تر شده بودم ! نتیجه گیری ساده بود .. مشکل از خرید نبود ! از عدم تنوع لباس ها نبود ! از وقت نگذاشتن نبود .. مشکل خود ِ من بودم .. اینکه گویا نه لباس ها ، که این "یک نمه تپلی"ست که به من نمی آید !


+گاهی منسوب کردن مشکلات به چیزی جز آن چه که در ماست بنظر اولین و ساده ترین راه است !

 
موافقین ۰ مخالفین ۰
تی تی خانوم

چفت و بست



از پله ها پایین می آمدم که دیدم اش .. با پیراهن تماما مشکی نشسته بود زیر سایه ی درخت .. دستش را گذاشته بود روی پیشانی اش . با دیدنم سرش را بلند کرد . دلم نیامد به لبخندی و سر تکان دادنی اکتفا کرده باشم به همین خاطر پیش رفتم . بلند شد و نزدیک آمد . توی چارچوب در ایستادم . لبخند زدم : آمده اید هوا بخورید نه ؟ غمگین سری تکان داد و زیر لب گفت بله . گفتم "متاسفم . هنوز هم واژه ای برای تسکین غم از دست دادن عزیزان پیدا نمی شود فقط می توانم بگویم صبور باشید . حالا دیگر مادر و خواهر و برادرانت چشمشان به شماست پس قوی باشید و سعی کنید همدیگر را تسلی دهید" .. حرف هایم داشت خوب پیش می رفت که آن جمله ی بیخود از دهانم بیرون ریخت .. "هرچند مسلما پدرتان از این زندگی راحت شدند" .. هنوز هم وقتی به آن جمله فکر می کنم دلم میخواهد یک نفر بزند پس کله ام و بگوید دختر حسابی به تو چه ؟ تو از کجا می دانی که پدرش راحت شده ؟ اصلا از کجا می دانی او از این زندگی خسته بوده . اگر برمیگشت و میگفت اتفاقا پدرم از لحظه لحظه ی زندگی اش لذت میبرد، اگر میگفت پدرم عاشق این زندگی بود؛ چه؟


تذکره: تی تی خانم موقع حرف زدن بهتر است حواست را بیشتر جمع کنی .. در ضمن اگر اینقدر این زندگی بنظرت بد است که مرگ ، برایش رهایی محسوب می شود پس لطفا همین الان برو و بمیر !




موافقین ۱ مخالفین ۰
تی تی خانوم