هر بار به عکس هایم نگاه میکردم از یک چیزی مطمئن بودم و آن اینکه این روزها هیچ از مانتوهایم راضی نیستم ! اصلا این تیپ موردعلاقه ی من نیست و در هیچ کدامشان احساس خوبی ندارم !
طبیعتا به دنبال عامل و علتش گشتم .. فکر کردم یا دلیلش این است که برای خرید کردن وقت نمی گذارم یا بخاطر این که اینجا اصلا لباس های خوبی پیدا نمی شود..تنوع فوق العاده کم است !
بعدتر که فکر کردم دیدم من هیچوقت زمان زیادی صرف خریدهایم نکرده ام و هیچ وقت هم نشده برای خرید لباس از استان خارج شده باشم .. پس دلیل این عدم رضایت چیزی جز این دو باید باشد!
امروز داشتم یکی از عکس های دو سال پیش را نگاه می کردم .. اوپس !! من توی عکس های جدید در مقایسه با قبل کمی تپل تر شده بودم ! نتیجه گیری ساده بود .. مشکل از خرید نبود ! از عدم تنوع لباس ها نبود ! از وقت نگذاشتن نبود .. مشکل خود ِ من بودم .. اینکه گویا نه لباس ها ، که این "یک نمه تپلی"ست که به من نمی آید !


+گاهی منسوب کردن مشکلات به چیزی جز آن چه که در ماست بنظر اولین و ساده ترین راه است !